Så många borden och måsten...

Jag vet att vi åker imorgon... 06:30 ska jag vara utanför Scandic... Men jag får liksom inte ändan ur vagnen, jag borde packa, jag borde plugga på lite fakta och jag borde gå och lägga mig...


... Men istället ser jag tv, läste ut bok nr2, älsklingen kom in med bok 3 och jag funderar på att börja i den med, men då kommer jag aldrig i säng...

Sen har grannarna fest igen... Förra veckan när jag var på fest då var det tyst som i graven i huset, men idag... Nej då, vi kör på med högsta volym i 3 (minst, dt är i så många lgh jag ser stutsande människor), ett brudgäng skricker som om de fick inälvorna utdragna genom näsan lr ngt...  Varför har inte vi ngt nummer att ringa vid störningsfrågor??? Varför ska man behöva stå ut med festande grannar (minst) 4 dagar i veckan bara för att man bor i studentlägenhet???
Dessutom är det här stället ett jävla fuskbygge: De har mage att ta ut hur mkt hyra som hellst, trots att skiten är byggt som om det vore självdragsventilerat!!! Jag vet vilka krav som bör ställas, jävla hfab ställde dem inte!!!


men ja, dags att bjuda på ett oförglömligt citat från dagens redovisning av affärsidéer: Och där kör man omkring i mormors gamla glaciärsmältare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0