Så är jag med hund igen då... Men bara för en dag

Nu har Billy kommit *weei*
Hitintills har vi hunnit med en prommenad runt Nissan, kan meddela att Billy har en väldigt rolig sprätt-teknik -han liksom hoppar jämfota medan han sprätter :P
Och tvättat, eller ja -börjat tvätta... Ska bli spännande när vi ska hänga upp lakan... Men han är så snäll så, just nu ligger  han och sover...
Men bjussar på en bild på typiska cockerspanielögon...



Annars är det fredag idag så att ni inte missar det... Några planer för kvällen??? Sj får jag ju njuta kvällen ensam, men det har vissa fördelar: JAG BESTÄMMER ÖVER TV:N!!!


Och Globen Horse Show börjar ikväll, någon som ska dit? Jag tar gärna emot personliga rapporter här i bloggen... Kan till och med låta den som är intresserad gästblogg hos mig direkt från Globen, någon som är på?


Men nu ska jag rusa ner till tvätten igen, höres...

Kommentarer
Postat av: Kersti Lundberg

Billy är jättesöt. Kul att du fick låna honom,

2008-11-28 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0