Produktiviteten sprudlar...

Weeei, nästan hela långa to do-listan är avklarad, det är bara chokladciggaretterna som saknas, men räknar med att inhandla dem imorgon förmiddag...

Har provat cowboysar-utstyrseln med, ser bra ut... Kan nog lyckas med att vara övertygande i min roll, "Ho'wdy cowboy", hur svårt kan det va liksom ;)

Känns för övrigt som om det blir en låååång dag imorgon, trodde aldrig att det skulle kännas så ansträngande att gå på gasque ;)
Johanna o Jenny kommer hem till mig vid 13-tiden, 16 ska vi vara hos Sofia på Linnehed (det e bortom högskolan sett från mig...), 18 ska vi vara på kåren för själva gasquen, sen ryktas det om mellanfest på nyhem och sen tillbaks till kåren... Herregud, men det blir nog bra...

"Vi går barfota ner på stan
Ingen vet hur kvällen slutar
Vi släpper loss på en galen bar
Nu ska vi oha hela natten
Ingen är stressad, bara taggad och spetsad

Nu faller mörkret på igen
Då är det vi som håller låda
Vi ligger i med varannan vatten
Nu ska vi oha hela natten
"
(fritt klippt ur "fest hos mig" med Kick)

Men nu tror jag allt att jag ska förflytta mig till soffan, house börjar ju straxt... Kan det bli bättre på en tisdag :D
Funderar för övrigt på om jag borde se valvakan ikväll... men orkar ju säkerligen inte se hel så då e dt frågan om det är värt det... Men känns ju som ett historiskt val, även för oss här i Sverige... Får tänka lite på det...

Over and out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0