Packad...

... och klar, nu borde jag bara gå o lägga mig...
Men jag känner mig som den speedade ekorren i "på andra sidan häcken" efter att han har druckit läsk...
Jag är uppe i högvarv... Tankar hjärna allt... Jag tror helt enkelt jag är lite nervös, laddad för mitt uppdrag... Jag tycker att det är sjukt kul att vara studentambasadör helt enkelt, jag får liksom lite premiärnerver, men sen när jag väl står där på "scenen" är jag ett proffs... Jag vet att jag är grym på att spela (??? jag kanske till och med är det, ibland..) trevlig och har lätt för att prata med folk... 

Jag har bakat kakor ikväll...
... smeten var godast... innan de torra ingredienserna blandades i ;) Men det blev rätt okej ändå, rätt bra pigga upp godis :D

Fan jag tror att denna enorma mängd blogginlägg beror på att jag har separationsångest från min blogg... jag vill inte göra blogguppehåll i 3-6 dagar (vet ju inte riktigt när jag får tid med en dator igen...) Och det är så mkt som kommer att hända: Mässa, göteborg, MAGNUS CARLSSON + Barbados, intryck intryck intryck... Nej, gissa om det blir långa inlägg när jag kommer hem....


Hjälp kl är 23, jag ska gå upp 05:20... Hmm det är *räknar på fingrarna* 6timmar och 20minuter kvar tills dess... goodie, gå o lägg dig nu LINDA!!!
*Suck* att jag inte är Pippi, då skulle jag ha lyssnat på mig när jag sa till på skarpen...

Och jag borde ha tvättat lakan idag, men imorse var jag ett vrak o orkade inte... Någon som kan tänkas utföra lite hushållsnära tjänster åt mig medan jag är borta??? Bara tvätta lite lakan, städa min lägenhet o sånt... Kanske sy klart gardinerna åt mig? Inget märkvärdigt...


♥ hehe, knappen för infoga specialtecken ser precis ut som en expansionsböj...
Gud jag är trött när onödigt vetande från teknisk installation dyker upp i min hjärna... JAG ÄR YRKESSKADAD INNAN JAG ENS HAR BÖRJAT JOBBA I BYGGBRANCHEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0