Nostalgi och en tappad tråd...

Oj, min redogörelse av helgen kom inte så däringa värst långt igår... Men hade ju andra saker att göra än att skriva blogg igår :P STALLET of cööörs!!
Gick underbart bra, hela lektionen... Pepé var på bettet hela tiden och jag kände mig som en stjärna... Nästan som den gamla goda tiden när ridningen var som bäst, men antar att det är som att cykla -har man en gång lärt sig så kan man det... Men vissa saker har suttit långt inne, men hjälp vad bra det börjar gå nu....

Nu sitter jag här med min CD-samling (!!!!!), och lyssnar på de skivor som har snurat minst 1 miljon ggr var tidigare... De som jag under många många år teroriserade min mor o bror med, men gud -de är lika bra idag!!! Lördagen väckte minnen till liv och jag sitter här med gåshud...

Men nu tänkte jag ta upp tråden igen, känns som det behövs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0