Men nu är det ju en hel vecka kvar...

Rubriken gäller 3 saker:

1. Det är en hel jävla vecka tills jag får veta om Warrick överlever (tror ju inte det eftersom han fick sparken från serien p.g.a droginnehav) och om den förbannade chefen (cheriffen???) kommer att bli avslöjad... Grissom lyckas ju liksom alltid avslöja The bad guys, men gör han det nu??? Många frågor, inga svar!!!

2. Det är inte ridning på en vecka nu och allt gick ju så bra idag så jag vill dit imorgon igen!!!! Jag blir lätt lite mesig när jag rider, vågar inte helt driva igenom. Det fungerar med en häst som Zack som är pigg o framåt, men får man Pepé funkar inte det... Men idag hittade jag lite jävla anamma och fick resultat på en gång... Ett tag trodde jag att jag satt på underbara Briard (Jan Brinks OS-häst...). Det var helt fantastiskt, men timmen gick så fort!!! Underbar kväll i alla fall!!!

3. Ska inte knäcka ryggen igen förens på måndag, hinner liksom inte innan dess... Ingen mening med att göra om det innan torsdag eftersom första behandlingen inte gjort någon effekt innan dess, men på torsdag är jag ju i Göteborg... Vilket för övrigt ska bli grymt kul =D Träffade ju gänget idag, bara folk jag känner allt ihop... Elin som jag var i Ystad med och sen Janne och Åse från öppet hus så det kan ju inte bli bättre =D Och som första kulle ambasadörer får vi bo på hotell istället för på vandrarhem!!! Vi ska bo på Scandic Opalen precis intill Svenska Mässan där vi ska hålla till under tre dagar... Vi jobbar 9-16 torsdag-fredag och 10-16 på lördag, det ger oss två fria kvällar att upptäcka Göteborg och umgås =D Tror det här kan bli bra... Känner mig mindre nervös nu när jag vet vad som väntar!!!

Men nu tror jag att jag ska hoppa ner i sängen... tror min rygg kan må bra av att sträcka ut sig lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0