Lycklig och förvånad...

Okej, det kanske är lite väl fantasilöst att döpa två blogginlägg efter låttexter, men ibland är alla de rätt orden redan tagna...

Ville egentligen bara meddela att jag dansar ikapp med mina ryggkotot nu för jag kollade precis min statistik och idag har jag haft 12 unika läsare!!! Way to go... nu är 10-gränsen sprängd och jag sätter nya mål... Första blir självklart 20 unika läsare, men jag tillåter mig att ha ett delmål till det på 15... lite lagom så där... Tror dock att det kan bli svårt nu under veckoslutet eftersom jag kommer stå utan dator då om inte någon vet ett bra internetcafé inärheten av Svenska mässan i Göteborg... Gud det är i sådana här lägen jag saknar min bärbara... Men men, vi överlever, eller hur bloggen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0