*#*#¤%&>/ lr något sådant...

Jäkla v äder säger jag bara!!!
Först underbar sol när jag gick från gymmet, tänkte bara dra hem, duscha o äta och sen ta en promenix... Men tror jag skippar det... Först blev det ösregn, sen snöblandat och nu haglar det stora snöbollar ute... Bara piskar mot fönstret...
*SUCK*
Men en positiv grej: Jag har städat lägenheten i alla fall... Inte helserriöst med moppning av golv, men väl dammsugning och damninig :P Linda känner sig lite duktig ;)

Hade tänkt göra mig en tacogratäng ikväll med :p Hoppas bara att vädret kan börja uppföra sig lite så jag kan ta min cykel o hojja upp till Maxi... Dags att använda lilla bonuschecken... Kanske ska försöka panta mina flaskor med  :P Får se, de är lite jobbiga att ta på cykeln, men dt löser sig...

Jag har börjat skriva på hemtentan med... Gjort en skrivmall, skrivit inledning och börjat med teorin... Funderar på om jag ska kontakta lite olika kommuner på listan över de med bostadsbrist och höra vad de har för förklaring till att inte bygga... Kanske be dem ta fram detaljplanen så jag kan jämföra om och hur de har planerat för nybyggnation av hyresrätter...
Låter som något att ta tag i nu :P
Arbetsuppgifter håller humöret uppe =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0