Let it snow, let it snow, let it snow...

Hej mitt vinterland nu är jag här...

Weei, igårkväll runt 23:30 kom årets första riktiga snö till Halland, snö som stannade på marken =D
När vi vaknade imorse var dt precis vitt ute *glädjedans* och strålande sol... Så idag är jag hygligt övrrens med vädergudarna faktiskt :P

Dagen har ägnats åt läsning (5:e boken nu, sjukt spännande), genomsökande av mitt förråd (-varför ligger alltid det man letar efter i understa lådan i stapeln lägst in i förrådet???), däckbyte (micke) och testning av brandstationens nya massagestol (jag...)!

Tyvärr jobbar Micke 06-18 imorgon och på söndag så jag får väl roa mig på egen hand, men det är ju skidor på tv imorgon så dt lär gå bra...
Dessutom har jag en viss hemtenta att skriva *blä* och jag kom precis på att mina två pappersartiklar ligger hemma... Men dt löser sig nog, om inte annat finns ju bussen... Och de borde finnas på nätet!!!

Nu sitter jag här i min ensamhet o tuggar chillinötter o har dt bra, micke sover  och jag kan lyssna på tystnaden... På  något sätt är det betydligt skönare att lyssna på tystnaden när han ligger i sängen bredvid...

Men nu ska jag spela en omgång beta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0