Kuligast!!!

Weei, nu är mitt humör på topp igen... Att det kan vara så kul att komma ut och träffa andra studenter och ta del av olika skolor... Och det känns lite viktigt när man får hjälpa "små" gymnasister med deras viktigaste (?) val... Oavsett om de väljer HH eller hamnar på någon annan skola så känns det ändå som om jag kan ge dem tips de kan ha nytta av... Tipsen jag önska att någon gett mig om boende, föreläsning och föreläsare... Kort sagt: det känns som mitt jobb som studentambasadör är viktigt!!!

Träffade mkt löst folk med, CIL:are (Lydia och Andreas), mina nyvunna vänner från LIU och en massa andra trevliga människor... Blekinge tekniska högskola steg avsevärt i mina ögon när de gav oss allt godia (en hel stor låda) som blivit över... Vi åt chokladpraliner tills vi höll på att spy i bilen påvägen hem :P Och trevliga bartenders (????) som kom o gav oss Cola =D Vänliga människor över allt... Kort sagt: Mässor is the shit!!! Synd att det är ett år kvar tills nästa gång... Men å andra sidan kommer det ju skolbesök i vår och minimässan i Varberg -hoppas på att få åka på den! Men nu ska jag bara njuta av den här kvällen, lägga upp fötterna i högläge och ha det bra!!! Middagsdags nu först: SALLAD!!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Linda minimässa i varberg? Entermässan är den enda mässa jag vart på när det gäller högskolor och den är fiiin=) den fick ju mig att komma till oss, haha

2008-11-26 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0