Köldknäpp

Hjälp vad kallt dt har blivit, vinden river enda in i märgen och kölden biter hårt i näsan...
och då bor jag ändå bara i Halland... Fy tusan för att bo i lapphelvetet!!!
Det har snöat idag med, just nu käns det som om det finns hopp om en riktig vinter... men med en månad kvar till jul så är dt väl troligt att det vänder och blir +10 o snöblask igen...
Men jag känner att jag inte är riktigt rustad för kylan... Skulle behöva ett par varma och snygga byxor -Någon som har något tips?

Sen så är jag förbannad på datorn... Jag hade skrivit ett mkt långt inlägg och sen stängdes internet av... (Mickes dator är lite lagom knäpp just nu) Så allt jag hade skrivit försvann...
Och jag tänker inte skriva om det!!! Men jag kanske återkommer senare ikväll när jag har slutat tjura på datorn och varit i STALLET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0