Julklappshets? No more no more...

Jag känner mig så ruggitgt välplanerad just nu (bortsätt från pluggandet, men det hör inte hit ;p) ...
Idag har jag köpt 3 stycken julklappar, högen växer sakta men säkert... nu är det bara det svåraste kvar: Älsklingen... Men i år har jag ändå ett hum om vad jag kan köpa... Men mina idéer går inte att verkställa i Halmstad Centrum utan måste ut till flygstaden och eurostop för det, hanns inte riktigt med idag dock :P
Men så bra till som jag ligger på julklappssidan i år har jag nog aldrig gjort... Känns skönt för då kan jag helt och fullt koncentrera mig på att jobba och julbaka när jag kommer hem... Snart dags att börja nedräkningen på allvar (på måndag), men idag är det exakt 3 veckor kvar tills jag åker hem... Om 3 veckor så här dags är jag HEMMA!!! Lovely!

Sen har jag äntligen köpt pepparkaksljuset =D Luktar helt fantastiskt, tack för tipset Bantarbritta!

Hemtentapluggandet går så där, har fått ihop en sida teori, men antar att det släpper lite när jag har emperin att jämföra mot... Hoppas på svar under morgondagen, vore det ultimata... Annars lär jag ju få vänta hela helgen, men det känns som för negativa tankar för att tänkas :P

Och Marica ringde förut, hennes flyttande har blivit tidigarelagt så hon kommer och lämnar Billy här imorgon kl 8:20... Men det gör absolut inget, för det innbär promenader i dagsljus istället för bäckmörker =D

kanske borde sparka igång med maten nu med, tänkte göra potmos och ungskassler med tomat, champinjoner och lök... Mumma!!!

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Oh, vad härligt att du gillar ljuset lika mycket som jag! :D

2008-11-29 @ 08:55:00
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0