jag mår bra och jag har så förtjänat det!!!

Hjälp vilken förmiddag =D
 Har skrivit tre långa mail till Mats Odell, byggnadsnämnden i Halmstad och byggnadsnämnden i Norrköping + skrivit mer än en ½ sida teori till min hemtenta!!! Känns lite produktivt!
Sen har jag varit på gymmet, 20 min kondition som uppvärmning och 45 minuter EasyLine där jag tog ut mig så att jag trodde att jag skulle spy på sista varvet!!! Men jag höll ihop och det kändes ruggigt bra!!! Ska jag vara ärlig så var jag helt enkelt grym!!! Idag är jag nöjd med mig!!!
Nu sitter jag här och äter det sista av den fantastiska kycklingsalladen och svettas av innan det är dags att hoppa in i duschen :p

Sen blir det att fortsätta med hemtentan till kl 16 och sen tänker jag springa ner ett varv på stan, H&M har klubbdag idag, med 10% för medlemmar och jag tänkte att dt kunde utnyttjas till julklappar kanske :P Och så måste jag hitta ett par nya träningsbyxor, har gått hål på mina :(

Men nu kallar lunchen.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0