Jag är så trött på mig!!!

Suck... jag hade tänkt vara mega produktiv i helgen...
... men dt går liksom inte...
Jag har diskat och sett på skidor idag, och det är allt!!!
Jag känner att hösten har bitit tag i mig och produktiviteten sjunker!!!
JAG har en hemtenta som JAG (ensam, alone, solo) ska skriva, men inspirationen saknas och fanskapet skriver inte sig själv...
Två uppsättningar gardiner ska sys, men de syr sig inte heller av sig själva... Mickes gardiner borde ju vara relativt enkla eftersom det ska bli exakt lika dana som han har + omtag... MEN JAG VILL INTE!!!
Egentligen vet jag inte vad jag vill... Eller jo, jag vill ha JULLOV!!!
Men för att få jullov måste jag få igång produktiviteten... 2 hemtentor på 3 veckor... och inte fan stiger inspirationsnivån för att jag sätter det på pränt... Skulle behöva ngn som piskade mig framåt i dagsläget... Har inte så stor lust att panikskriva hemtentan i byggen sista kvällen, men med mitt tempo kan jag sätta en del på att dt lär bli så :( Men jag kanske borde sätta igång lite betting verksamhet i bloggen, någon som är på? Kanske kan utmana unibet eller svenska spel... Det är ju en tanke i alla fall...
Välkommen till Lindas bluff, betting och båg.... typ

Nu går jag ut, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0