Jag är doftljusknarkare...

Hjälp, jag räknade just efter hur många doftljus jag har tända i min lägenhet just nu, någon som känner för att gissa???


Nå, någon begåvad gissning???


Felfelfel (antar jag, jag skulle aldrig ha gissat på så många...)
Det rätta svaret är: 26!!!!
Inte undra på att det är varmt och att jag har huvudvärk... Herregud, ibland funderar jag på vad jag håller på med :P

*blååååååser*


Så, nu när jag har blåst ut lite ljus vill jag bara deklarera att jag önskar mig doftljus i julklapp snälla tomten!
(finns behändiga 40-pack på IKEA som luktar underbart.... Men det mesta går bra så länge det inte är starkt huvudvärksframkallande och gräsligt... Vill inte ha ljus som luktar räkskal tex...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0