"it's been a while, but it's worth the wait".

Äntligen äntligen äntligen!!!

Ny trailer ligger ute, i en utökad version mot den som visast tidigare och jag säger bara: VILL SE!!!

Äntligen är tvs underbaraste serie tillbaka, o de nästkommande 24 timmarna kommer påverka världen för alltid: Jack Bauer är tillbaka!!!

24 har premiär i januari i USA, vilket borde innebära att vi får hit den i slutet av januari/början av februari... Det är inte så länge tills dess!!!

Men först kommer FILMEN 
Tyvärr är tv4 så jäkla pantade att de ska visa den på tv400, men älsklingen har ju den kanalen... Men det stöööööööör mig!

Nu har jag kraftig 24-abstinens, ge mig Jack Bauer nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0