I'm made of iron...

Linda har gjort det igen, chockat mig själv alltså...
Satna vilken energi jag fick så fort jag kom utanför dörren, byggde upp träningsstämning med rejält tryck i lurarna!!! Körde 50 min kondition, 40 springa i luften + 10 löpning, oväntat men kändes helt rätt... Dessutom var det så grymt lungt o skönt på gymmet, missade ju precis lunchstressen, var väl kanske totalt 8 pers där förutom jag =D Känns fint!!!

Nu har jag mega massa energi och känner mig superladdad för att det är fredag, nästan så jag e sugen på att gå ut o dansa -någon som är på???

Men nu ska jag stoppa in mig i duschen (även om det kändes som jag gick från gymmet o hem -satan vad det regnar ute)... Ses när mitt fräscha jag är klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0