Höga berg och djupa dalar...

Okej, jag tog förvisso sovmorgon idag (lr ja, jag somnade inte förens vid 3 inatt heller så egentligen blev det inte sovmorgon för jag sov bara 6 timmar...), men jag blir ändå lite ledsen när jag ser min besökarstatistik: 2 ynka läsare idag... Tror jag blev lite bortskämd igår... Men dagen har ju bara börjat, får helt enkelt försöka producera en massa intressanta inlägg ;)

Dagens agenda:
* Tvätta
* Göra klart den eländiga kompleteringen som jag inte fattar vad han menar med...
* Samla in råmaterial till hemtenta 2B i fastighetsförvaltningen
* Redovisa vår affärsplan och således plugga in vad jag ska säga innan dess...
* TRÄNA -idag måste jag verkligen... Men det är Easy Line ikväll och det är underbara Susanne som håller i det =D
* Packa, imorgon bär det av till Göteborg...
* Läsa klart boken, fast å andra sidan -då måste jag ha tag på del 3 i serien... den finns hemma hos hjärtat, ska bara övertala honom om att komma in o lämna den till mig ikväll :P

Ja, det var väl typ det... Tror jag, känns som en dag för produktivitet...

Men nu är mina första tvättmaskiner klara, dags att rusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0