Har väl kastat sten i glashus...

Började ju denna vecka med att gnälla på alla sega bloggskrivare... Well, är visst en jag med... MEN jag har ett bra skäl till det: Har varit hos pojkvännen vars internet har legat nere hela helgen... Har kännt mig lite bortkopplad från värld, men haft kul endå :P

Riktig myshelg har vi haft, ätit lite godis, sett på film, varit o tittat på Micke o Jonnas nya hus (FiiiiiiNT!!!) och haft kuddkrig... Helgen går fort när man har skoj...

Men nu är jag hemma igen, älsklingen jobbar 18-06 i natt och jag ska vara hos kiropraktorn imorgon klockan 9... Och ska jag sova ensam ska jag banne mig göra det i min egen säng!!! Ikväll ska jag bara mysa, äta ägg&räk-mackor, dricka te och se filmen på 4:an... Tror det blir ett lagom slut på veckan =D

Och sen måste väl en sak tilläggas: Jag är inte den som är den, utan jag säger stort grattis till Kalmar FF som idag tog sitt första SM-guld här i Halmstad på Örjansvall... OCH det är så skönt att allsvenskan 2008  är över nu, nu släpper jag allt vad fotboll heter för ett tag!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du lyxar till dig ser jag, själv har jag en kålpudding i ugnen som skall avnjutas imorgon. Skönt att ha maten klar naär man kommer från kneget. Har du sett din kusindotter i NT (Nathalie)? Det kan ju vara kul att åtminstone ha sett henne någon gång.

2008-11-09 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0