Frukost och funderingar...

Så har jag då tränat...
MEN (med brytning, tänk Tony Irving...) Ryggen börjar fucka sig igen...
Glad? inte det minsta, jag vet vad som komma ska... Men därför tänkte jag vara lite smart o ringa upp kiropraktorn idag... Hellst av allt skulle jag ju vilja gå till David, men eftersom han har sin mottagning i Norrköping så lutar det åt att jag får ringa Laholms rygg- och idrottsskademottagning...  De är bra, men inte David (han är och förblir min hjälte när det gäller ryggknäckning...)

Men nu byter vi ämne: MAT
Sitter o äter frukost, rågruta med prickikorv och svartavinbärste...
Men funderar på middagsmat: Jag har en burk med Cream bonjour cuissine Indian curry som jag tänkte använda mig av ikväll... Har haft den ihop med kyckling, paprika, tomat o ris och det var jättesmaskigt... Men jag e sugen på lax o tänkte om jag kanske kan skiva lax i tärningar och steka med rödlök och sugarnaps och sen blanda i röran i det? med ris till då då... Hur låter det? (ja mamma, jag vet att du avskyr curry -men det här är inte höns i curry ;P )
Tror ni det funkar? Borde jag blanda i något mer?

Nej nu är det dags att ta tag i livet igen, slutmysit för den här morgonen...
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags att börja pricka av saker från LISTAN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0