Friday, I'm in love...

Okej, helt plötsligt blev det fredag... Vart tog den här veckan vägen egentligen???
Men det här har varit en av de bästa veckorna på länge, börjat två kurser som förmodligen blir både spännande och interessanta, varit på the fest of the year ;) , Haft mysmiddag med Ida oh sovit länge idag, vaknade 10:20 utan någon irriterande väckning... Sen har jag bara legat o slöläst i sängen, mysit o haft det bra!!!

Har planer på att sticka till gymmet snart, men bara för att köra kondition -tänker inte belasta ryggen mer än nödvändigt!!!! Måste bara vänta ett litet tag till, har just ätit frulle o vill ju inte få håll!!!

Egentligen hade jag tänkt sy gardiner idag, men har ingen inspiration... Vet inte hur jag vill ha dem, någon som har snygga gardiner att tipsa om??? Kanske någon bra hemsida? Blogg? vad vet jag...

Ska i alla fall åka ut till älsklingen i eftermiddag!!! På tiden!!! Men han jobbar till 18:00, sen är han ledig exakt 2 dygn, kl 18:00 går han på på söndag kväll :( Sen jobbar han natt hela veckan, det är über mega tråkigt!!! Men ja, det kan inte hjälpas, that's life...

För övrigt är det väldans trist väder ute, vad nu dt ska vara bra för när det var fint igår...

men nu ska jag spela en vända betapet innan jag drar till gymmet!!!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0