Förlåt för allt gnäll...

Idag känns det som om jag och vädergudarna är på banan igen, tror att vårt lilla gräl har löst sig och nu är vi överrens igen... Strålande sol, inte ett moln på himlen, nästan vindstilla (med västkustmått mätt) och ca -1 grad... Lovely!

Har tagit mig en stärkande promenad  och känner att jag egentligen inte har ett dugg lust att vara inne, men ibland måste man :(

Har hunnit med att se Kalla åka underbara skidor, shit... spöade hela världseliten, det är inte illa... och som hon gjorde det!!! Jeij, tjejen kan åka skidor hon!!!
Är dt inte underbart att skidsäsongen är igång igen? finns dt ngt mysigare under vinterhalvåret än att krypa upp i soffan med ngt varmt att drick o bara njuta av underbar skidåkning, vare sig dt är utförs eller slätförs =D

Egentligen borde jag börja sy gardinerna idag, tror att de kommer bli jätte snyggt... MEN jag har ingen motivation...
Nej, dt lutar åt att jag fördriver dagen med att göra inget utav dt jag borde... Skärpning Linda... Lr inte...

Kommentarer
Postat av: Kersti Lundberg

Hurdana gardiner skall du sy? Är det till din lägenhet eller Mickes? Verkar jag nyfiken? Du vet att jag alltid är intrsserad av gardiner.

2008-11-22 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0