En nedåtgående spiral...

En sån dag igen...
Kroppen ville inte vakna, skulle gå upp 7 -slutadde med 8:30 och resulterade i att Micke fick köra mig in till Halmstad... Det är tur att jag har jordens finaste kille!!!

Sen plugg med Fia, skriva klart miljöbiten på Derome... Gick fortare än beräknat och vi drog hem till henne för lunch och plugg, som slutade med 3 avsnitt av the hills...
Sen föreläsning... I FYRA timmar!!! Jag har förvisso bra en föreläsning i veckan, men så länge kan inte jag koncentrera mig!!! Inte ens på kvalitet och miljö -faktiskt!!! Dessutom hade vi redovisning idag, kan säga att vissa av mina clasemates inte riktigt har förstått att dt e åtskilliga år sedan de slutade högstadiet och att de kanske borde höja nivån på sina redovisningar...

Blidde ett stopp på maxi på vägen hem, kände att dt var dags att unna mig lite glögg och pepparkakor...
men nu börjar dt bli dags att sparka igång med maten innan jag rusar ner i tvättstugan :( Motivationen är inte i topp för det heller, men jag måste -annars har jag inget att ta på mig inför morgondagens mässa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0