Dagen efter kvällen före...

Ojojoj, vad kalaskul jag hade igår...
Jag pratade med så mkt folk, visste inte ens att det fanns så mkt byggare!!!
Men vilken lång kväll det blev... Jenny och Johanna dök upp hos mig vid 13:30 och då gick vi o åte (blidde thaibuffé på Nellys...)
Sen hem till mig och försöka fixa till våra outfitts... Inga problem för mig, men väl för Johanna o Jenny... Jenny skulle ha toga och det tog ju ett tag att knyta den, men fin blev hon!!!
Johanna skulle vara framtidens lucia, svårt att förklara men hon hade rosa tights, rosa linne, aluminiumfolie, kastglitter, vanligt glitter, silvertejp, dubbelhäftande tejp... En jäkla massa jobb att få ihop, men spexig blev hon... 
Efter fixet o trixet skulle vi gå hem till Sofia Larsson, med en snabb mellanlandning hemma hos Fia... Fy fanken vad folk tittade på oss i vår brokiga skara... hehe, kuligt värre...

Hemma hos Sofia var typ alla tjejerna + Martin... En riktigt rolig förfest som bara flög iväg (kan bero på att vi inte kom dit förens vid 16:45 och gick där i från vid 17:45....)

Sen var det själva gasquen... började med att vi när vi kom in fick en servett (jag fick gul, visade sig vara till bordsplaceringen...) och en lapp med ett uppdrag, mitt var att skrika Var är baren? under middagen...
Var grymt mkt folk, har ingen anning om hur många egentligen, men nästan hela 1:an och nästen hela 2:an + en drös 3:or var där... Vårt bord hade bara 3 st 2:or (jag, Jenny och Gabriel), men vi hade trevligt med 1:orna ändå... satt en himla massa cowboys där tex...

Sen var det mellanfesten på Gladan, alldeles för mkt folk på alldeles för liten yta... Men sjukt kul... Träffade bla en 1:a från ljungby som tydligen hade varit brevbärare i mitt hus (världen är liten), jag pratade med Kungen av världen -en mkt trevlig flicka... Och en faraon från bygginjengör, Carl XII och en massa annat löst folk...

Sen tillbaka till kåren, rätt okej mkt folk men kass musik...

Och så hem, fy fan... det har aldrig varit så långt att gå hem!!!
Men hem kom vi och i säng stupade vi...
Men en lyckad kväll!!!


Och idag blev det "frukost" på Sibylla och sen var det bara att cykla upp till skolan för att börja grupparbetet i entreprenörskap... Och vi knäckte den grymmaste affärsidén, tror att det här kan bli riktigt bra!!!!

Sen var det bara hem o sanera min lägenhet från glitter... Dammsugaren fick jobba hårt, men nu är det fint igen -och tur är väl det, vid 18-tiden kommer Ida hit o äter mat med mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0