Bara en sån dag...

Vet inte riktigt vad dt har tagit åt mig, men jag har drabbats av stora höstdeppen :(
Vädret är avskyvärt västkustigt och det känns som om det är mörkt 24 timmar om dygnet -solen går liksom aldrig upp!!!
Har varit o tränat, men endorfinerna dt gav räckte ungefär halvvägs hem för sen var jag blöt, kall och i princip bortblåst...
Men jag ska försöka bekämpa mina deppkänslor, jag ska hoppa in i duschen, laga lite vardagslyxig middag med ungsrostade rotisar och stekt kycklingfilé... Till efterrätt tar jag min "dark milk" o kryper upp i soffhörnet -för ikväll är dt tv-kvällarnas kväll =D Greey´s och Dirty sexy money... Ja, femman satsar hårt på att bekämpa höstmörkret!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0