Waow, när åker vi igen?

Vi åkte 05:00 imorse och var hemma (hos svärföräldrarna, lämnade lite inköp till dem och blev kvar...) 15:15, det är rätt starkt jobbat för att ha åkt fram och tillbaka till Tyskland... Det är ändå 60 mil t&r...

Eftersom det var mitt första besök på Boardershop kan jag säga att jag bliv mäkta imponerad, vilket ställe!!!
Rena rama godislandet ju ;)
Fanns massa saker som skulle vara kul att ha, men den begränsade studentbudgeten sa ifrån... Men lite skoj fick jag med mig hem, till och med lite julklappar =D

Sen anser jag att Sverige borde se och lära av Danmark för tydligare vägskyltning går inte att få, vi hade inte ens behövt låna GPS:en -the Dream Team hade klarat det ändå =D

Men summa sumarum: Alla borde någon gång åka till Boardershop... Thats the shit ;)

Kommentarer
Postat av: zura

hej, vilken fin blogg du har! Kolla gärna in vår blogg om du vill skratta lite. :)

2008-12-05 @ 21:53:06
URL: http://zura.blogg.se/
Postat av: Kersti Lundberg

Själv tror jag att jag somnade under Hanoi trippen. Sorry skall aldrig hända igen!!!!!

Yes Kevin och Alice till Globen! De två bästa. Du måste höra Kevin han är (som du säger) GRYM. Hoppas att han vinner.

Själv har jag fått en ny kompis, Gunnarsson ca90 år. Jag har övertagit honom från Sebbe och Lasse.

2008-12-05 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0