Sug på den, SMHI!

Okej, SMHI (statens metrologiska  och hydrologiska institut) har fel igen...
Inget ovanligt förvisso, men det glädjer mig -För just nu ser det ut som om vi får en vit jul!!!
Fina små flingor faller från skyn och marken blir vit, det försvinner faktiskt inte!!!
Weei *glädjedans med ilsken Malteser nafsande i hälarna och tokig tax som springer i cirklar*

Förresten: ett "God Jul" vore kanske på sin plats...
Det är visst julafton idag, känns rätt bra... Även om jag redan är astrött på allt vad julmat heter efter lilljulfirandet igår...
Min mage tål liksom inte julmat, but thats life när man har stressmage...
Så idag blir det jag som springer ner till Brasken (just det, affären från "Göta Kanal 2") och se om det möjligen har lite omeprazol (betydligt bättre än Losec mupp...) så att jag kan äta lite idag med... Fast annars finns ju alltid julgodiset ;)

Men nu står en långpromenad på programmet, ut och leka med taxen i snön!!! Känns som den perfekta starten på jäs-högtiden nummero ono!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0