Söndagen som försvann...

Hjälp, vart tog den här dagen vägen egentligen???
Eller tiden över huvudtaget?
All tid bara springer ifrån mig: Sommaren var så kort att det var löjligt, första tentan dök upp från ingen stans och nu är det bara 3 dagar kvar innan jag sticker hem!!! Till alla som undrar vad jag önskar mig i julklapp: Jag önskar mig TID!!! Tid att vara hemma, tid att umgås med familjen, tid att läsa en bok, tid att träffa mina vänner, tid att gå på långpromenader med vovvarna, tid att umgås med älsklingen, tid att jobba, tid att hitta mig själv... Ja, listan kan göras enormt lång.... Jag vill helt enkelt ha TID!!!

Kan säga att gårdagskvällen blev mkt lyckad... Många komplimanger till kocken blev det, till och med en del för maten ;)
Men jag tror inte att jag kommer vara närvarande vid nästa års beskarunda... Herregud... De gjorde 4 stopp (=4 deltagare): Först hemma hos Jens och Emmelie klockan 18 (då var jag hemma o slavade i köket ;P ), sen kom de till oss 19:30, sen följde jag med dem hem till Stefan vid 22 och sen till Rickey och Sandra vid 23:30... Vi gick där i från vid 01:30 och då var samtliga 4 deltagare på beskarundan lite väl glada i haten... En flaska besk på varje ställe är inte att rekomendera... Men roligt verkade de ha, och trevligt hade jag... Fick ju bland annat träffa underbara Zelda (Sandras finna röda setter...) och prata en massa med Emmelie o Sandra, länge sedan jag träffade dem...

Kan säga att den sena timmen i går påverkade pojkvännen... Han vaknade vid 13:30 snåret, men jag hade ju låtit honom sova... Han jobbar ju tolvtimmarspass natt nu inatt, 18-06 stackarn!!!
Själv såg jag på skidåkningen, damernas slalom var mkt kul idag!!! Anja 5:a, Therese Borsen 11:a och Frida Hansdotter 15:de... Det tycker jag är klart godkännt!!!

Men nu ska jag göra något konstruktivt av dagen och slå in de sista julklapparna... Måste även hitta något att bära dem i till hemresan på torsdag... Någon som har en stor julklappssäck jag kan få låna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0