Sista veckan i Halmstad för i år!!!

Nu är det frukostfunderingar igen...
Det är nedräkning som gäller, på torsdag 14:30 sticker jag!!!
Alltså är det idag, imorgon o onsdag kvar...
Men idag har ju redan börjat så idag är ju i princip över, alltså är det egentligen bara 2 dagar kvar!
Nedräkning på allvar!!!

Dagens schema:
Ja du, ska vara på skolan 10:15, ska skapa en PP till vår redovisning -känns inte som om det kommer att ta så många minuter...
Sen ska jag tillbaka ut till Laholm, e ju stallet ikväll... Sista gången för i år!!! Det känns mest sorgligt, näst efter älsklingen är det hästarna jag kommer sakna när jag är hemma!!! Men det kanske är någon trvlig själ i Norsholm som vill låna mig en häst någon timme då och då medan jag e hemma?

Måste ringa min chef också, börjar misstänka att de har glömt bort mig... Har ju inte fått mer än 1 tid än... Men å andra sidan, när stressen sätter igång lagom till jul så blir man ju alltid inringd... Men jag vill ha lite tider att gå efter så att jag kan boka in lite aktiviteter med mina vänner med.... Så det så!!!

Men ja, nu är det bara att packa ihop mig och ge sig av upp mot skolan!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0