Sista fredagen i Halmstad för i år...

Vad bra det känns...
Det liksom sjunger ur munnen när jag säger det högt...
Jag är rätt trött på mitt liv i exil i Halland... Saknar mitt underbara Norsholm! Jag vet att det är en liten liten prick på kartan, men det är pricken i mitt hjärta!!! Där finns de som betyder mest (med undantag för hjärtat i Laholm) och det kommer alltid vara hemma!!!

Men idag är Halmstad ändå rätt okej... Det snöar!!! Lite julfeeling, men tyvärr ser mitt tränade öga att det är mest blask, men what the heck.... Jag är glad ändå...



I'm dreaming of a white christmas...

Men nu kallar min tvätt och sen blir det städning för hela slanten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0