Ojski pojski!

Hehe, loggade in och möttes av den här komentaren:
"Linda gratulerar!!!!!
Du har gjort det igen. Fattar du ingenting? DU HAR VUNNIT PÅ POSTKODSLOTTERIET!!
Den här gången blev det "bara" 150 kr, tror jag, men det är ändå hundra gånger mer än jag vann, snyft.
Grattis jag tror att det vänder för dig nu.
din förevigt oturförföljda mamma "
Tyvärr kan jag inte kontrollera om det stämmer eftersom jag inte kan mitt lottnummer, men modern kunde det tydligen!!! Och alla tillskott är välkommna, oavsett om det är 1000kr som det var sist lr 150 kr som det tydligen är nu...
Men mammsen, nu har vi vunnit lika mkt... du har med vunnit 1000 + 150:-, även om de 150kr var länge sedan!!!

För övrigt var stallet toppen idag, hade Pacino -känd som stallets största surpuppa och grinolle... Men jämt när jag har honom så är han snäll o from som en lammunge... Alla andra binder upp honom i stallgången "för han nafsar ju o sparks" YEah right, han är en riktig lite gossegris!!! Me like!!!
Eller också så känner han igen en snäll människa när han ser en... ;)
Vi hoppade idag med, första gången på typ 6 månader... Var så underbart jäkla kul!!! Jag älskar verkligen att hoppa, det är det absolut bästa!!!

Fick en julklapp från svärföräldrarna idag med, men förmaningen: "öppnas inte förens julafton", men det är lättare sagt än gjort... Paketet är så jäkla stort att jag är tveksam till om jag kan ta det med mig upp!!! Alternativet är att lämna kvar det och öppna det när jag kommer tillbaks ner igen, men jag vill ju veta vad det är... Det är faktiskt allmän tortyr att ge julklappar innan jul!!!

Borde väl egentligen gå o lägga mig nu, men älsklingen jobbar natt och det är så förbaskat jäkla jobbigt att sova själv i hans lägenhet... Hatar det... Massa otäcka ljud och knarrande över allt!!!
Fast kan ju alltid spela en omgång betapet innan det är dags att nanna kudden... 3 nätter kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0