Och som vanligt faller jag för göteborgshumorn...

Säg vad man vill om Ingvar Oldsberg, men han levererar...
Vad sägs bara om det här: Vilken svensk stad är Karl den nionde?
*trumvirvel*
Karlix
Kan säga att pojkvännen låg och vred sig i skrattplågor i minst 5 minuter när svaret levererades, själv skrattade jag mest åt honom ;)

Men åter till programmet:
Hans Rosenfeldt var grym, att ta Trollhättan på 10 poäng är duktigt, speciellt eftersom ledtråden var magisk hatt: Troll-hätta (sj prickade jag vilken stad de åkte i från, dt borde jag väl få någon poäng för?)...
Men hans partner, fina kulturmänniskan Jessica Gedin missade 2 författare och hon är ändå förläggare... Lite pinsamt, sen så väljer jag att inte tycka om henne på grund av hennes hår... Yes just ikväll är jag så ytlig... Och nu ska jag säga ngt för först och förmodligen sista gången: Men för guds skull kvinna, använd platttång!!!

Andra laget bestod av min personliga favoritskribent Göran Greider och Zinat Pirzadeh, men ingen av dem levererade speciellt bra tillsammans... Tror ärligt att Göran hade gått längre med någon som han faktiskt kunde ha bollat idéer med, hans partner idag hade kanske inte alla indianer i kanoten... Nej släng in Göran ihop med Cecilia Hagen eller Stina Wolter och jag tror att vi har ett dream team...

Men serriöst, dagens resor? Trollhättan, Trondheim och Hanoi? Nej, inte roliga resor... ¨Får inte godkännt, och samma sak med det nya löjliga påfundet att låta en känd artist vara med att sjunga varje vecka... Nej, spola musiken helt -det enda positiva med det är att man får en naturlig kisspaus, ungefär samma funktion som reklamen fyller på de kommersiella kanalerna...

Men summa summarum: Jag är 21 år och tycker om På spåret, det står jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0