Nytränad och laddad... Tror jag...

Sitter här o "äter" lite lunch... Vet inte om det får kallas lunch, det är varmakoppen -men man tager vad man haver...
Träningen gick bra, blidde 45 min kondition idag -kändes lagom... Tänker köra easyline i morgon och vara helt utvilad i musklerna tills dess...

Och nu i eftermiddag är det dags för den näst sista kraftansträgningen i skolan, slutseminarium i entreprenörskap! Nu gäller det, gillar de vår plan? Får vi ett g? Kanske ett vg? Som vi har slitit, vi förtjänar ett bra betyg!!!
Men tycker fortfarande att det är allmänt elakt att lägga ett seminarium mellan 15-18, den tiden då min hjärna är som absolut mest oaktiv...
Men får väl uthärda eländet, jag vet ju vad som väntar hemma sen... Ska göra min gudomliga kycklingwook!!! Yes sir, Linda goes Thai ;)

Men nu ska jag sätta mig o plugga lite på mitt anförande i eftermiddag...
Ha en fortsatt bra tisdag, och tänk på detta: Idag är i princip över för idag har ju faktiskt börjat, alltså är det bara onsdagen kvar och sen åker jag HEM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0