Nej men, Linda kan ju...

Ojojoj, jag har skrivit så fingrarna glöder... hitintills har jag skrivit 1 sida empiri med det lilla jag har + ½ sida teori vilket jag bedömmer som bra just nu... Jag är ju uppe i totalt 3 sidor text nu, som sagt det är en början som lovar gott =D
Jag har material som lite smått räcker till att börja en analys på och det känns som om jag fått ut något av detta...
Sen har jag skickat iväg lite fler mail, bla  till Ingrid eftersom hon måste ha nya uppslag åt mig...

Men nu känns hjärnan lite lätt full för ett tag, så jag ska byta om till träningskläder och bege mig ner till gymmet... blir först lite kondition som uppvärmning och sen 45 min Easy Line med Maria =D
Hoppas att insamlandet av endorfiner kommer att sparka igång min hjärna igen för jag måste verkligen komma någon vart med tentan idag om jag ska kunna åka till Tyskland imorgon med gott samvete!!!

Men nu loggar jag av, over and out ;)

Kommentarer
Postat av: halmstadforum.se

Vill du att din blogg skall synas mer och dessutom ha chansen att vinna feta priser? Se då till att registrera en användare på Halmstadforum.se. Den bloggare som varje månad drar flest besökare till hemsidan kommer att belönas med en plats på förstasidan och ett pris. Låter detta bra? Tveka inte! Registrera dig nu!!!!



PS. Vi kommer även utse Halmstads bästa Bloggare, vinnaren tilldelas ett skriftligt bevis. Det är något att hänga på väggen de!! DS.



Halmstadforum.se // Ryktet går – Häng med

2008-12-04 @ 14:27:03
URL: http://halmstadforum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0