Någon skämta mig aprilo???

Vissa skaer tål inte mitt lilla svaga hjärta...
Vem är det som har mixtrat med min besökarstatestik???
Från att ha legat på stadiga 8-10 läsare om dagen sköt det i höjden i söndags med 23 unika läsare och sen sprängdes taket i går med 30 (!!!) unika läsare!!! Hur i hela friden ska jag toppa det? Jag känner mig knäsvag nu...


I övrigt är det 2 december idag, 1 heeeel vecka kvar till bygginlämningen... Fortfarande inte ett enda svar från ngn av mina intervjupersoner, tror det blir att panik-gråta-ut  hos Ingrid idag... Är det ngn med tips och trix så är det hon!!!

Vi har härlig 4 timmars föreläsning idag med, 13-17, visst låter det mysigt underhållande? Men men, med lite lite tur, kanske vår gästföreläsare inte orkar hålla ut så länge... Skulle vara skönt att komma ifrån lite tidigare så att jag kan hinna på Easy Line:en vid 17:30... Tror jag behöver stadig träning denna vecka för att orka all press som jag borde känna... Känner egentligen inte pressen, försöker stressa upp mig själv, men nej, det funkar inte hitintills...

Och för alla intresserade, Jag hade Zack igår =D Äntligen börjar jag hitta tillbaka till den perfekta ridningen han och jag hade förra hösten!!! Fick till en underbar samlad galopp, kunde känna hur han arbetade under mig istället för att flyta ut... Men ska kanske tillägga att han exploderade på slutet, blev lite för mkt samling och han sparkade bakut istället... Men lite rodeo är alltid kul ;)

Men nu kallar verkligheten, vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0