Mysadvent =D

Well om 1:a advent började skräpigt och tråkigt kan jag säga att den slutade underbart...
Micke kom in till mig vid 15-tiden och vi gick ner på stan, Stora torg var fyllt av massa finna hantverk och liknande... Men hittade inget som var julklappslämpligt...
Sen strossade vi runt mellan affärerna och pekade ut vad vi önskade oss typ :P Sen svängde vi in på Indiska som fått in helt mkt grymt snyggt i inredningsväg... Hittade 2 underbara hyllor till Mickes sovrum (projekt upphottning pågår fortfarande...) som vi slog till på innan vi rusade tillbaka till Tinzimara och köpte de 2 sista lyktorna som vi spanat på innan...  Tänk mörkbetsade hyllor med guldgula lyktor på... de är "to die for"... Kommer bli jätte bra...
Sen vidare till Lilla torg där skolklasser och liknande stog... Hittade ett jätte fint halsband som en 14-årig tjej gjort själv, riktigt imponerande... Dessutom tog hon bara 25:- för det... Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska behålla eller ge bort... Tuffa beslut... Men om jag ska ge bort det ska jag köpa till en silverkedja istället...
Sen åkte vi hem, 2 timmars skyltfönstertittande räckte rätt bra faktiskt :P

Sen dt stora problemet mat, slutade med att vi hamnade på mysiga Anna-Bell... Plankstek, lite lyxigt men grymt gott på en söndag :D
Sen blev det hem och adventspynta Mickes lägenhet, lite lättare hos honom eftersom han har lite fler fönster att välja bland :P

Sen rasade vi hop i soffan framför 2 timmar Globen, kunde dt bli bättre?
Jo då, LHC förnedrade nämligen frölunda hemma i Cloetta Center med 5-0... Way to go boys!!!

Sen är dt dagen då, Gardinsömnad...
Trodde jag...
När jag rensat köksbordet, plockat fram symaskinen, måttbandet, saxen, tyget så insåg jag att Micke totalt hade 10 knappnålar hemma, lite svårt att få det snyggt då... *suck*
Men som tur är ska älsklingen till bilprovningen nu i eftermiddag och då hänger jag med så vi kan svänga inom mig och hämta mina nålar och jag tror även att jag snappar åt mig mitt måttband för i ärlighetens namn var inte hans så mkt att hänga i julgranen...

Sen är det ju stallet med idag =D
Kan dt bli bättre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0