Morgonstund har guld i mun...

... särskilt om man får sova bort den...
Men tror inte att jag riktigt gjorde det, min kropp hade mått bra av ett par timmar till :P
Kom inte i säng förens vid 00 inatt, inte bra... Men ja, jag fick ändå sova mer än vad det flesta brukar göra antar jag...
Men jag är så förbaskat vintertrött nu på mornarna, fast inte på kvällen konstigt nog ;) 
Kan meddela för de som är intresserade att jag satt från 20-23:30 och skapade formatmallen igår, fast jag hade ju avbrott för House (men skrev o fixade i pauserna...)

Sen är det de här med boxen, känner inte riktigt för det... Det tar emot att träna så sent... Fast å andra sidan gjorde jag jämt det i Ljungby... Det var alltid träning mellan 18-20, varför skulle jag inte klara det? Nej jag får försöka samla motivation under dagen...

Dagen som bör användas åt att göra KLART vår affärsplan!!! Jag vill INTE jobba med det imorgon! Så det så!

Men nu ska jag duka bort mig från datorn och sen börja bege mig till skolan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0