Men vad hände?

Helt plötsligt gick all luft ur mig...
Har ingen som helt motivation och inspiration till hemtentan längre...
Men jag har totalt 5 sidor med text nu (bedömningsbar text, dvs teori, empiri, analys och slutsats) och hela alltet är på 10 sidor så dt känns i alla fall lite bra :P

Men jag funderar på om jag ska sätta mig lite med affärsplanen och göra klart kalkylerna, på något sätt är dt liksom roligare att räkna än att skriva en jäkla massa text... Jag anser dessutom att jag har varit försvarbart produktiv idag med hemtentan och att jag har skrivit tillräckligt för att få åka till tyskland imorgon med gott samvete... Känns som om jag kan få ihop det här i alla fall...

Men nu kallar mina kalkyler :P
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0