Men giv mig styrka!!!

Jag har nu slagit in mina klappar till tonerna från gårdagens dansbandskamp... Tack gode gud för SVT Play!!!
Men herre gud, Jenny Sahlens formligen slaktade Barbados underbara "Kom Hem"... Jag är ett starkt av fan av dansband i de flesta former, men den ultragamla stilen är inte jag och det här får aså underkänt så det existera inte!!! Nej ge mig mer poppiga versioner av dansbandsklassikerna... Som Scotts fantastiska version av Fröken fräken och Larz Christerz version av Hey Ya...
Mer av det!!!

Hittade även det här på aftonbladets hemsida *thihi*

Magnus Carlsson: Fy skäms på er!

Tyckte inte om Jenny Saléns version av Barbados "Kom hem"

I andra omgången av kvälllens "Dansbandskampen"-deltävling fick Jenny Salén i uppdrag att ta sig an Barbados gamla hit "Kom hem".

Deras tolkning upppskattades inte av jurymedlemmen och förre Barbados-sångaren Magnus Carlsson.

- Fy skäms på er!, sa han efter framträdandet.

Thomas Deutgen gillade Jenny Saléns version av Barbados "Kom hem" från 2000.

Så pass att han knöt sin slips runt huvudet och dansade loss vid jurybordet.

Det uppskattades inte av jurykollegan Magnus Carlsson - som totalsågade Jenny Saléns tolkning av hans låt.

- Fy skäms på er! Ni har ju tagit nacksving på min gamla "Kom hem". Jag måste säga nej tack, nej tack, säger han efter framträdandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0