Mardrömmar...

Fy fan vilken dröm...
Känns fortfarande mkt verklig...
Jag var på Lisseberg och de hadde en ny karusell, någon form av  gummibåtar som var monterade på en skena som gick runt runt runt... Ena studen satt man på rätt håll och nästa hängde man uppochner... Och mitt i allt, medan jag stod i kön för att få åka skiten var det en tjej som flög ur... Hon krossades mot marken och det var blod och smachade iälvor över allt... Jag vaknade och rusade upp och spydde, så jäkla verklig var den!!!
Och kom inte o fråga mig vad det betydde, för jag har inte en aning -men jag ser bilderna i huvudet...

   ---------~-----------~---------------~-------------~------------------~----------------------

Men nu släpper vi det: Strålande sol och frost i Norsholm idag... Lite skillnad mot regnstormen inatt!!!
Dagens plan: Knäck!
Och jag vill gå en långpromenad runt sveden med min lillebror som han har lovat, men vi får se om mitt skoskav och hans humör klarar av dt ;)

Men nu tänkte jag ge mig i kast med att reda ut mitt hår, visst är det underbart hur trassligt nyslingat hår kan vara? ;)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0