Linda har en plan... eller möjligen en plan för att klara planen?

... men planen går mer och mer i stöpet ju senare dt blir...
Planen var att se D.S.M (som var helt fantastiskt jäkla spännande, har Latitia mördat Dutch? Och vad kommer i sånt fall att hända med Nick? Hur går dt med Patriks fru? Kommer hon att hittas? Vem är "mördaren"?) och sen gå och lägga mig direkt...
...Men nej, dt funkar bara inte, är inte ens trött... Men jag kan sätta alla mina pengar som ligger på skrivbordet just nu, ungefär exakt 1,5kr, på att jag kommer vara dödstrött när klockan ringer 8 imorgonbitti... kanske borde ställa klockan på 7:25, sätta på rix morgonzoo, somna om och vakna lite piggare vid 8... Det är nästan en plan som verkar bra för att överlista ursprungsplanen...

Sen är ju den stora frågan: Varför ska jag plåga mig upp? 
Hemtentehelvetet så klart, men känner på mig att det kommer gå bra imorgon -positiva tankar, jag tänker bara positiva tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0