Klänningarna!!!

Årets modehändelse, klädvalet bland damerna på nobellmiddagen...
 
Och betyget lyder:
Silvia och Victoria borde ha bytt klänning, Drottningen klänning var fabuluse -men hon är för gammal för en sådan klänning...
Victorias hade mycket vacker färg, men sååå tråkig skärning... Man ska inte gömma en sån vacker flicka, även om släpet är snyggt!!!
Madelines klänning var snygg modell, men jag känner mig inte bekväm med färgen... Nej, det blit tyvärr underkänt...



Politikerdamerna ser som vanligt ut som tält/skräp...

Men waow, lite kul med japanska högtidsdräkter!!!

Sen slutar rapporterna där: Måste göra mig klar för min egen nobellfest :P

(and by the way mum, i'm impresed...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0