Klackarna i taket?

Weei vilken dag det här har varit!
Vi har slitit som djur med affärsplanen och den blev klar 16:00 idag, till och med inlämnad en dag för tidigt -starkt jobbat :D

Sen kläckte vi den underbara idéen: Vi går till kåren ikväll och firar...
men på två pers blir inte det så livat och alla vi ringde var tråkbullar,  så vi la ner igen...
Så jag stack till Maxi o handlade lite livsnödigheter o for hem, ringde hjärtat o började slappna av...
Sen ringde Calle igen: Han hade hittat en fest =)
Weei, så nu sitter jag här o väntar på att han ska ringa tillbaks igen med lite detaljer, blir nog bra det här!!!

39 sidiga rapporter måste firas!!!

Kommentarer
Postat av: Kersti Lundberg

Hoppas att ni får kul själv fick jag tacka nej till Nobelfesten eftersom jag hade tingat tvättstugan!

Vi hörs jobbet kallar.

Puss och kram your mother (la du märke till att jag har börjat slänga mig med lite engelska?)

2008-12-10 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0