Känns inte som om jag gör något annat än att städa...

Suck
Städat 2 dagar i rad...
Först min egen lägenhet o sen hjärtats...
Det är så där kul, men vad gör man inte ;)
Men nu har vi julfint bägge 2 =D

Annars e dt dags att sparka igång med maten tills ikväll, det är tydligen en himla massa mat som ska förberedas...
Räcker inte med potatisgratäng o tjälknöl, nej dt måste vara prinskorv o köttbullar med *suck*
Jag hatar att steka prinskorv... Luktar så illa ju!!!

Men ja ja, först ska vi ta lite lunch o sen sparkar vi igång igen!!!

Kommentarer
Postat av: alice

jag håller med dig! men det måste göras=) imorgon vill jag rekomendera dig att komma till studio rox. vi bjuder på gratis huvudmassage, tvätt och fön. En avslappnande upplevelse för dig och en vän=) det behövs verkligen nu inför jul när alla är superstressade...

hoppas maten smakade:)

2008-12-13 @ 21:29:15
URL: http://metrobloggen.se/face

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0