Ibland blir jag orolig...

Min mor är en fullkomligt psykiskt frisk
(ibland, främst när inte Anne är närvarande, eller när hon är tyst -jag menar, vi pratar om Kvinnan som beställde en cheeseburgare utan ost och frågade om hon var tvungen att säga till i drive-thurgh luckan att hon skulle ha maten med sig...)
kvinna i den fullt normala åldern 30+ (man ska aldrig tala om en kvinnas ålder), men hon har en vana som oroar mig...
Hon ser Idol!!!
Serriöst finns det någon mer än min mor som är över 15 år som fortfarande ser på det?
Det jag har uppfattat av årets idol är att en flickpojke från Motala gick för långt och att två av jurrymedlemmarna heter fårskalle (eller var det Bagge?) i efternamn...
 Vet liksom inte, men det känns som om det var bra fram till det året Mums (Måns) var med och sen dess har det liksom bara varit same same...
Men jag tror jag väljer att skylla min mors ohälsosamma idoltittande på arbetsskada, man kan omöjligt arbeta på ett högstadium utan att påverkas till slut...




Och mamma, angående Gunnarsson? Är han rik och utan arvingar?

Kommentarer
Postat av: Kersti Lundberg

Sorry Linda jag tror inte att han är rik och dessutom har han flera barn. Det känns skönt att inte behöva anstränga sig speciellt mycket. Ska bara lag iordning hans vildsvinsfile så kan jagöverge min trevliga sida och bli som vanligt igen. Det känns skönt.

2008-12-06 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0