Från gråt till fånleende, en timmes resa i fantasin!

Herre gud vilket House-avsnitt...
Ett tag var min pul uppe på max , sen strömmade tårarna ner när de skulle stänga av by-pass maskinen, sen satt jag som ett frågetecken när hjärtat började slå igen och det hela slutade med ett löjligt fånleende när House och maken satt o rökte tillsammans -förbrödring och samförstånd!

Men vad händer nu? Hur ska jag kunna vänta flera långa veckor på att House ska komma tillbaka till min tv? Kan ni svara på det? Och vad kommer att hända med hans personal, känns liksom inte som om House kommer att bli samma sak utan Foreman, Case och Cameron...

Men nog om det, sitter o slipar formalia nu och det går bra, men är något segt! Tyvärr inser jag att dt finns en del grejer vi har missat, men det klipper vi snabbt imorgon! Cause we are the best!

Och Easy Line, same same as always med fascisten... Känner mig lite lagom knäkt när han gör armhävningar på knogarna, men hey -det kanske är bara är jag som tycker att det är överkurs? Kroppen känns pigg o fin den här veckan i alla fall, har dock lite träningsvärk i alla ridmuskler... Måste bli bättre på att stretcha efter stallet :P
Men imorgon tror jag att jag hoppar Easy Line till förmån för box... Tyvärr är den dock inte förens kl 19, men dt ska jag klara av att masa mig iväg till på något sätt... Bara man förbereder sig mentalt så känns allt möjligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0