En spontanfest på en onsdag = Lycka!

Fy fanken vad kul jag hade igår...
Eller ja, i alla fall på förfesten -där hade jag kunnat stanna hela kvällen...
Vi var inte många, men kul hade vi det!!!
Det var 3 kursare från ledning/entreprenörskap (Calle, Sofia och Denise), vi var hemma hos Denises kompis A(?) och lite senare dök Sofia och Emma upp... Ett lagom gäng helt enkelt!

Sen var ju kåren kåren liksom... Det är alltid mycket roligare innan man kommer dit... Mötte några klasskamrater, men stället var kraftigt underrepresenterat av byggarna... SKÄRPNING, ni ska vara där när jag äntligen är där ;)
Gick i alla fall hemåt vid 01:30, sen kröp jag i säng o sov så gott så gott :)

Men nu är det en ny dag, nya möjligheter...
Kylan har kommit till Halmstad och det är rimfrost över hela stan... Äntligen lite christmas feeling, även om det inte är snö --> Än
Ser ut som om det blir snö tills imorgon =)

Men nu ska jag försöka uträtta något vettigt, eller inte... Vi får se, men jag tänker inte sitta framför datorn mer just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0