Dansbandskampen, varför är det redan slut???

Dansband is the shit...
Själv har jag bestämt hävdat det sedan Barbados slog igenom i Dansbandslåten 1998 med Grand Hotell, men ÄNTLIGEN verkar resten av Sverige ha fattat storheten med dansband!!!
Det värmer i mitt hjärta!!!
Även om jag tycker att fel band nu vann dansbandskampen så är ändå hela dansbandssvängen vinnare!!!
Men ja, Vad i hela fridens namn ska jag göra nu på lördagarna??? Vad händer utan dansbandskampen? Mitt liv känns liksom tomt och utan mening nu ... Typ!!!

Och ge mig mer Magnus i rutan, det är tillochmed så att jag funderar på att börja se körslaget även om det var ett katastrofalt dåligt program förra året och att Gry Forell är så djävulskt jobbig!!!

Men nu ska jag ut med min hund, och kom ihåg -dansband is the shit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0