Dan för dan före dopparedan...

Självklart börjades dagen med en lååång promenix, fast det blåste storm ute... Men det var så jäkla skönt ändå...

Jag och hunden och bara våra egna andetag
Inga tankar, bara små rådjurspår och krasande löv
Solimma och morgonfrost i gränslandet till drömmarnas värld
Nästan så vi kunde se älvorna dansa över de tysta vidderna

Planen för dagen: Idag lär det vara tre triljoner människor inne i stan, men jag ska ändå åka in dit... Men vad då tänker ni? Hon påstår sig ju vara klar med alla julklappar? Yes man I am!!! Men jag ska umgås med Fröken Cecilia och hjälpa henne att handla julklappar... Skönt att få göra något med, och framförallt att komma ur mysbyxorna... Har typ bott i dem sen i torsdagskväll... Skönt att klä sig lite anständigt ett par timmar!!!

Mi, angående lussekatterna: Känns lite sent att sparka igång med dem... Kommer liksom inte hinna äta upp dem innan julen är slut... Men det är supergott!!! Har du ngt annat förslag?

Men nu måste jag gå, dags att kicka på masken så jag kan visa mig bland folk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0