Dags att bota eftermiddagskomat!

Haft totalt hjärnkoma hela eftermiddagen, vet inte om det har något att göra med föreläsningar men konstigt nog inträffar alltid komat då!!!
Nu försöker jag bota komat o ladda inför träningen med lite clementiner, men då slog mig nästa tanke -kan man få håll av att äta 2 clementiner 45 min innan träning?

Annars har vi varit sjukt produktiva idag, inte mycket kvar på affärsplanen nu! Och jag ska sätta mig och fixa till formalian ikväll, sen är det bara finlir imorgon!

Men nu ska jag klämma i mig det sista av clementinerna o sen byta om -ikväll är det kondition + 45 min easy line med Lasse =) Synd bara att han är så äckligt hurtig, men som sagt: Easy line fascisten...
Ses på andra sidan, om jag klarar av att ta mig hem efteråt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0